Ponad 90 procent ankietowanych interesantów szczecińskiego Urzędu Miejskiego wyraziło zadowolenie z programu Urząd Non Stop. Dlatego wydłużono godziny pracy Biura Obsługi Interesantów na stałe. Już w każdy poniedziałek BOI będzie pracowało do godziny 18.
– Program pilotażowy wydłużonych godzin pracy trwał od listopada 2015 roku. W tym czasie pracownicy Biura Obsługi Interesantów przyjęli w godzinach popołudniowych dodatkowo ponad 3,7 tys. interesantów – informuje Magdalena Strózik z Centrum Informacji Miasta.
Program wydłużonych godzin jest realizacją deklaracji władz miasta oraz II Porozumienia Programowego dla Szczecina – projekt Urząd Non Stop. Między g. 16 a 18 mieszkańcy mogą załatwić sprawy dotyczące dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, meldunków i informacji adresowych, działalności gospodarczej. W tym czasie obsługiwane są również stanowiska zajmujące się Szczecińską Kartą Seniora, Szczecińską Kartą Rodzinną czy Kartą Dużej Rodziny. Największym zainteresowaniem cieszą się sprawy z zakresu dowodów osobistych i rejestracji pojazdów. Średnio w każdy poniedziałek podczas dodatkowego czasu obsługi przyjmowanych jest prawie 200 interesantów. (p)
Fot. Robert Stachnik