Ruszają konsultacje z 37 szczecińskimi radami osiedlowymi o kształcie przyszłej przebudowy al. Wojska Polskiego na jej śródmiejskim odcinku od pl. Szarych Szeregów do pl. Zwycięstwa. To kolejna odsłona niekończących się debat na ten temat. Do rad osiedli trafił komplet materiałów z wizualizacjami i opisami czterech preferowanych wariantów rozwiązań drogowo-komunikacyjnych dla tego rejonu. Rady mają czas na przekazanie opinii i uwag do 17 lutego. A jeszcze w grudniu ub.r. magistrat poszukiwał specjalnej zewnętrznej firmy doradczej. Jaki będzie finał tego wszystkiego? Kolejnym krokiem ma być konkurs architektoniczno-urbanistyczny.
CAŁY ARTYKUŁ W DOSTĘPNYM ZA DARMO CYFROWYM WYDANIU "KURIERA SZCZECIŃSKIEGO" Z 25 STYCZNIA ROKU: http://www.24kurier.pl/cyfrowy
Fot. Mirosław Winconek
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
MEJDEJ
2017-01-26 02:13:37
ulica szeroka to smialo tramwaj prosto na Brame Port. i miejsca postojowe.
Marian
2017-01-25 23:19:52
Moja propozycja to wziasc stare fotografie szczecina i dlugo patrzec a potem sie nimi wzorowac. Jako kierowca i rowerzysta to powinny zostac dwa pasy dla samochodow ale sciezka rowerowa tez powinna byc zrobiona. Niestety pewnie odbedzie sie to kosztem miejsc parkingowych. Jesli chodzi o tramwaj to po co? z boku mamy krzywoustego a do placu grunwaldzkiego tez nie jest daleko. Chyba ze jako alternatywa w razie awarii. Ale czy Szczecin stac budowac alternatywy za mln zl?
czekać, nic nie robić!
2017-01-25 18:25:47
Ten zarząd Szczecina już odchodzi w niebyt. Lepiej zostawić przebudowę do decyzji nowego zarządu. Już kiedyś odchodzący zarząd rozkopał Wojska Polskiego przed wyborami i było z tym dużo zamieszania. Poza tym urzędnicy Krzystka nie potrafią prowadzić inwestycji. Wszystko, ale to wszystko spieprzą.
Pasy drogowe na na Wojska Polskiego są za szerokie
2017-01-25 16:39:34
Widać to po autobusie na zdjęciu, tam każdy pas ma lekko 3,5 metra. Po co komu taka autostrada w mieście.
Można spokojnie zwęzić do 3 metrów to będzie miejsce na ścieżkę rowerową, miejsca parkingowe i jeszcze szeroki chodnik zostanie.
@
2017-01-25 16:09:16
Co by tu jeszcze spieprzyć panowie ? Co by tu jeszcze spieprzyć
xyrex
2017-01-25 15:08:16
Na Krzywoustego podczas przebudowy dziwnym trafem zapomniano o ścieżce rowerowej chociaż powinna tam być po obu stronach.
dostawca
2017-01-25 14:31:06
Co tutaj dyskutować czy konsultować !?
Wybudować torowisko , ścieżki rowerowe po obu stronach , pozostawić po jednym pasie ruchu, posadzić po bokach drzewa i postawić laweczki...a zaopatrzenie ulokowanych tam placówek handlowych będzie się odbywać jak w Pekinie; na wózku tragarza !! Acha , polączyć ze scieżką rowerową na Wyszyńskiego - którą również należy przebudować...j/w.
weger
2017-01-25 12:57:07
Jak robią konsultacje to znaczy że mają zamiar coś spieprzyć. Podstawa to zrobić tam drogę dla rowerów, bo jeżdzą po chodniku. Trzeba też zabiezpeczyć odpowiednią ilość miejsc parkingowych dla samochodów.
centrum
2017-01-25 11:38:01
Droga przechodzi przez ścisłe centrum miasta musi więc być drożna dla ruchu.
Na obu końcach tego odcinka Wojska Polskiego znajdują się stacje SRM więc aż się prosi by puścić tam ścieżkę dla rowerów.
Ewa
2017-01-25 10:47:18
tam powinna już dawno powstać ścieżka rowerowa
Ona
2017-01-25 10:18:27
Ktoś, kto sugeruje aby na WP był tramwaj, nie ma zielonego pojęcia jak to wyglądało gdy wiele lat temu po tej ulicy jeździł tramwaj. trwaj, ścieżki rowerowe po obu stronach- to murowane potężne korki samochodowe w ciągu dnia. I tak fatalnie się jeździ tą ulicą a co dopiero gdy będzie tam tramwaj.
Droga dla rowerów koniecznie
2017-01-25 10:15:24
W każdym kierunku po dwa pasy dla samochodów + ścieżka dla rowerzystów.
Wojska Polskiego jest bardzo szeroka, starczy miejsca dla wszystkich
Przede wszystkim puścić tam tramwaj
2017-01-25 09:56:06
a po obu stronach drogi stworzone pasy lub ściezki dla rowerów
re: Woj Pol
2017-01-25 09:42:12
Krawężniki w całej strefie powinny być obniżone, przecież na to między innymi idzie kasa z opłat. Ale więcej miejsc to niby skąd?
Woj Pol
2017-01-25 09:06:59
Tutaj nie ma czego konsultować. Szerokość pasów ruchu ma pozostać bez zmian, ilość miejsc parkingowych dla samochodów ma pozostać bez zmian (lub ulec zwiększeniu), krawężniki przy tych miejscach muszą zostać obniżone i to by było na tyle.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.