Środa, 05 lutego 2025 r. 
REKLAMA

EPI-AKCJA – kampania o zatrudnianiu osób z epilepsją. Pracodawcy wiedzą więcej

Data publikacji: 17 grudnia 2024 r. 20:06
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2024 r. 20:06
EPI-AKCJA – kampania o zatrudnianiu osób z epilepsją. Pracodawcy wiedzą więcej
 

Zakończyła się realizacja kampanii o zatrudnianiu osób z epilepsją EPI-AKCJA. Udało się zrealizować konferencję, warsztaty on-line dla kilkudziesięciu uczestników, podcasty na Spotify i You Tube. Został też wydany EPI-INFORMATOR oraz pojawiło się trochę publikacji o epilepsji w Internecie oraz mediach lokalnych i regionalnych na obszarze Pomorza Zachodniego.

EPI-AKCJA miała na celu podniesienie poziomu wiedzy i świadomości społecznej o chorobie, jaką jest epilepsja, głównie w kontekście zatrudniania osób na nią chorujących. Podczas kampanii przekazywane były treści dotyczące korzyści finansowych i pozafinansowych wynikających z zatrudnienia osób z epilepsją, informacje o chorobie – jej przebiegu, możliwościach leczenia, kilka osób opowiedziało również swoje EPI-HISTORIE.

– W ramach kampanii zrealizowana została w dniu 22.10.2024 r. konferencja o zatrudnianiu osób z epilepsją na 70 uczestników, z ciekawymi wystąpieniami prelegentów i inspirującym panelem dyskusyjnym dla pracodawców i pracowników. Ponadto odbyły się warsztaty on-line dla kilkudziesięciu pracodawców, pracowników i osób chorujących na epilepsję, podczas których mówiono o dofinansowaniach na zatrudnianie osób z epilepsją oraz o tworzeniu przyjaznych warunków pracy. Podcasty dostępne na YouTube oraz Spotify – to kolejny owoc EPI-AKCJI, z którym warto się zapoznać – specjaliści wypowiedzieli się w czterech odcinkach na tematy związane z epilepsją w kontekście pracy – informuje Renata Laskowska, specjalista ds. PR i copywritingu EPI-AKCJI. – Udało się zrealizować początkowe założenia kampanii – EPI-AKCJA wprowadziła poruszenie w środowisku pracodawców z obszaru województwa zachodniopomorskiego oraz spowodowała zainteresowanie mediów, jak również przyczyniła się do integracji osób chorujących na epilepsję. Kampania się kończy, ale działania w niej wypracowane będą dalej oddziaływały na zmianę wyobrażenia o osobach chorujących na tę chorobę.

Patronat medialny nad kampanią EPI-AKCJA sprawowali Radio Szczecin oraz Kurier Szczeciński.

Więcej informacji o EPI-AKCJI można znaleźć w internecie: https://fundacjanormalnie.pl/epi-akcja/

„EPI-AKCJA – kampania na rzecz akceptacji i zwiększenia zatrudnienia osób z epilepsją” jest finansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazanych za pośrednictwem Województwa Zachodniopomorskiego.

(s)

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA