Zmiana w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ na prawobrzeżu Szczecina. Punkt ten przez dwa wakacyjne miesiące będzie funkcjonował tylko w jeden dzień w tygodniu.
Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Citroena 2 w Szczecinie będzie odbywać się wyłącznie: w poniedziałki od godz. 9.00 do godz. 17.00, a bilety pobierać będzie można do godz. 16.30. Bez zmian pozostaje funkcjonowanie Sali Obsługi Klientów w głównej siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Arkońskiej 45 w Szczecinie, czyli działa on w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 18.00 (pobieranie biletów do godz. 1 7.30), od wtorku do piątku do godz. 16.00 (pobieranie biletów do godz. 15.30).
NFZ przypomina też o możliwościach skorzystania z: rezerwacji wizyty w ZOW NFZ przez internet, spotkaniach online z e-Doradcą NFZ, całodobowej, bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590.
(sag)