Już w czwartek (9 maja) w szczecińskiej Starej Rzeźni (ulica Tadeusza Wendy 14) o godz. 10 wystartuje „SR Marketing Trends 2019”, czyli dwudniowa konferencja z udziałem czołowych ekspertów marketingu. Stolica województwa zachodniopomorskiego stanie się stolicą marketingu, analityki i e-marketingu – zapowiadają organizatorzy.
– Jestem pewien, że każdy zainteresowany trendami we współczesnym marketingu i analityce biznesowej otrzyma ogromną porcję wiedzy – mówi Michał Hamera, współorganizator "SR Marketing Trends 2019". – Udało mi się zaprosić niemal wszystkich czołowych ekspertów.
Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Artur Jabłoński, Mikołaj Winkiel, Mariusz Łodyga, czy Maciej Budzich - to tylko kilku z dwudziestu prelegentów, którzy wystąpią w Szczecinie. Uczestnicy otrzymają kompendium aktualnej wiedzy, mnóstwo informacji na temat marketingowych narzędzi i rozwiązań gotowych do wykorzystania w firmach od ręki.
Program i lista prelegentów Marketing Trends 2019 jest dostępna na stronie: marketingtrends.ckesr.pl. Wydarzenie można śledzić także na Facebooku i Twitterze.
Współorganizatorami Marketing Trends 2019 są Michał Hamera, twórca m.in. Inspiration Day Show oraz Stara Rzeźnia – przyjazny port dla biznesu na Łasztowni.
(KK)