poniedziałek, 23 lipca 2018.
Strona główna > Gospodarka > Oglądamy w sklepie, kupujemy w Internecie

Oglądamy w sklepie, kupujemy w Internecie [FILM]

Oglądamy w sklepie, kupujemy w Internecie
Data publikacji: 2016-12-20 08:35
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-18 19:34
Wywietleń: 1534 187238

Ponad połowa badanych (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które planuje kupić w Internecie. Przyznaje się do tego ok. 53% mężczyzn i 49% kobiet. W grupie „oglądających” produkty w centrach handlowych jest znacznie więcej osób młodszych do 35 roku życia (ok. 57 proc) oraz takich, które zarabiają więcej – pokazał raport pt. „Wizerunek galerii handlowych” oczami Polaków przeprowadzony na zlecenie Procontent Communication.

Największy odsetek osób odwiedzających galerie handlowe w celu zapoznania się z produktami, które następnie nabędą w sieci stanowią najlepiej zarabiający (dochody powyżej 5 000 PLN netto miesięcznie). 77% z nich odpowiedziało twierdząco na to pytanie „Czy chodzi Pan(i) do galerii handlowej oglądać rzeczy. które kupuje potem w internecie?”.

O promocjach i wydarzeniach specjalnych organizowanych przez centra handlowe Polacy dowiadują się od znajomych (42%), z billboardów (40%) oraz reklamy w internecie (40%). Badanie pokazuje, że najmniej skuteczne w komunikacji z odbiorcami są newslettery centrów handlowych (ok. 17%) oraz profile w mediach społecznościowych. Poszukując promocji kieruje się nimi tylko 16% Polaków.

- Co ciekawe blisko 1/3 badanych informacji o ofercie zakupowej poszukuje w lokalnych mediach, magazynach wydawanych przez centra handlowe oraz na stronach internetowych galerii. Wniosek jaki płynie z tych badań pokazuje, że warto inwestować we własne kanały mediowe oraz działania public relations – komentuje Agnieszka Kozak, Procontent Communication.

 

Najczęściej opiniami znajomych kierują się najmłodsi – do 24 lat oraz najstarsi konsumenci (powyżej 50 lat). Znacznie rzadziej z poleceń osobistych korzystają konsumenci w przedziale wieku od 25 do 49 lat. Dla nich znacznie ważniejszym źródłem informacji są reklamy zewnętrzne i reklama internetowa.

Im większe miasto tym poczta pantoflowa działa słabiej. Najchętniej oferty handlowe polecamy sobie na wsiach i w małych miastach, a w dużych ośrodkach miejskich powyżej 20 tys. mieszkańców.

Źródło: newsrm.tv

Komentarze

Bardzo
No wlasnie tez zauwazylem faaajna
2016-12-21 14:01:36
usta
Fajne usta ma ta babeczka ;)
2016-12-20 09:49:00

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
18
na godz. 06:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
LESEN SIE MEHR

Filmy

Potańcówka w szczecińskiej Różance
Flis przypłynął do Szczecina
Zjazd Młodych Gwiazd 2018 i „Siedem życzeń”
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy