Na Marketing Trends 2016 wystąpi kilkunastu najciekawszych ekspertów marketingu w Polsce. Oto sylwetki gwiazd dwudniowej imprezy:
Jacek Kotarbiński
uznany autorytet w świecie marketingu, ekonomista, wykładowca, konsultant zarządów
Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Autor bestsellerowej „Sztuki rynkologii” oraz poczytnego bloga kotarbinski.com. Od 25 lat wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarządów. Mówca InfoShare, TEDx Gdynia, MEGA Rzeszów. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego oraz wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej i Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w Onet Autorzy, Marketingu w Praktyce i Marketer Plus, bloger „Harvard Business Review Polska”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe (130 tys. fanów).
Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne. Mentor na międzynarodowych konkursach startupowych (m.in.: Seedcamp, Labstar, DemoCamp, Intel Challenge, StartupFest, UPC Think Big), poczytny i wpływowy bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań dla młodych przedsiębiorców Aula Polska oraz nagród Aulery. Jeden z sygnatariuszy Warsaw Startup Space (obok miasta stołecznego Warszawa i Giełdy Papierów Wartościowych). W rankingu magazynu BRIEF „Kreatywni 2015” sklasyfikowany na 4. miejscu w Polsce. Artur często gości na łamach Gazety Wyborczej oraz zapraszany jest jako specjalista przez TVN, CNBC, Polskie Radio czy TokFM. Na co dzień doradza i konsultuje biznesy i inicjatywy związane z nowymi technologiami. Prywatnie ojciec dwójki córek, uwielbia literaturę SF oraz amatorsko uprawia piłkę nożną.
Yuri Drabent
dyrektor kreatywny Isobar Polska, współtwórca polskiego rynku social media marketingu
Przedsiębiorca internetowy, współtwórca agencji Lubię to i polskiego rynku social media marketingu. Założone w 2010 roku Lubię to, zostało wybierane najlepszą polską agencją social media roku 2012, 2013 i 2014, a sam Drabent został nominowany w 2012 roku do tytułu Człowieka Roku polskiego internetu. Dwa lata później agencja Lubię to została kupiona przez sieć Dentsu Aegis Network, po czym zdobyła tytuł Transformacji Roku, stając się agencją full-service digital.
Dziś Yuri pełni rolę dyrektora kreatywnego Isobar Polska, agencji-matki Lubię to i najbardziej innowacyjnej agencji komunikacyjnej w Polsce. Warszawskie biuro jest jednym z trzech globalnych hubów innowacji w sieci Dentsu – jest też najbardziej nagradzanym biurem Isobar na świecie. Drabent zarządza 70-osobowym zespołem i jest odpowiedzialny za jakość i kierunek produktu kreatywnego opuszczającego agencję.
Karol Dziedzic
uznany specjalista analityki internetowej, współodpowiedzialny za globalny sukces Brand24
Director of Online Marketing w agencji Brandman. Żartobliwie nazywany kombajnem internetowym, łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci, aktywny szkoleniowiec z przeszło 500 firmami przeszkolonymi na swoim koncie. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startupów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces największej Polskiej marki monitorującej sieć Brand24.
Karol zmienił nasze podejście do analityki webowej pomagając nam zdobyć nowych klientów. Wzniósł nasze działania SEM na nowy poziom! – Michał Sadowski (Brand24)
Karol kilkukrotnie wspomagał Antyweb swoją fachową wiedzą. Problemy, które mieliśmy rozwiązywał błyskawicznie i fachowo, często nie tylko poprawiając błędy, ale również proponując działania rozwojowe z innych obszarów – Grzegorz Marczak (Antyweb.pl)
Kamil Bolek
twórca strategii komunikacji, odpowiedzialny za PR klientów i firmy LifeTube
PR & Brand Manager w LifeTube, największej w Polsce sieci wielokanałowej YouTube zrzeszającej ponad 250 YouTuberów. Tworzy strategie komunikacji, łączy PR, psychologię i videomarketing. Pomaga opowiedzieć historie, zarazić innych ideą, przeprowadzić odbiorcę od zainteresowania przez entuzjazm do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Poza murami Psychologii UW, swoje badania dotyczące osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Oprócz wideo marketingu zajmuje się tworzeniem prezentacji – szkoli, tworzy, doradza. Na co dzień zasłuchany w muzyce Jacka Kaczmarskiego i planujący kolejną wyprawę w góry.