„SR Marketing Trends 2019”, czyli dwudniowa konferencja z udziałem czołowych ekspertów marketingu odbędzie się 9 i 10 maja od godz. 10 w Starej Rzeźni w Szczecinie (ulica Tadeusza Wendy 14). Stolica województwa zachodniopomorskiego stanie się w tych dniach stolicą marketingu, analityki i e-marketingu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.
– Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Artur Jabłoński, Mikołaj Winkiel, Mariusz Łodyga to absolutna czołówka polskich ekspertów – mówi Michał Hamera, współorganizator kolejnej już edycji konferencji SR Marketing Trends. – Tak samo jak pozostali nasi prelegenci. Wszyscy przekazują bardzo aktualną wiedzę branżową w bardzo przystępny sposób. Na dodatek wszyscy są pasjonatami swych dziedzin, nie usłyszycie od nich ogólników. W czasach, gdy niemal każdy próbuje udawać eksperta, nasi goście gwarantują najwyższą jakość.
Janina Bąk prywatnie prowadzi niezwykle popularny blog janinadaily.com, zaś na co dzień zajmuje się statystyką i jej wykorzystaniem w biznesie, Paweł Tkaczyk parał się pojęciami marki i storytellingiem na długo zanim stało się to modne, Artur Jabłoński doradza poszukującym wiedzy e-marketingowej, ale nie uchyla się od opowiadania o copywritingu. Natomiast Mikołaj Winkiel jako marketer pracuje dla Brand 24 testując najnowocześniejsze metody promowania popularnego narzędzia analityki internetowej, z kolei Mariusz Łodyga jest zawziętym popularyzatorem podejścia strategicznego do działań marketingowych.
Program Marketing Trends 2019 został ułożony przede wszystkim z myślą o przedsiębiorcach rozwijających swoje firmy, pracownikach działów promocji i sprzedaży, osobach zajmujących się budowaniem relacji z klientami. Powinien także zainteresować wszystkich, których fascynują trendy marketingowe i tajemnice nowoczesnej komunikacji.
W ciągu dwóch dni otrzymają oni kompendium aktualnej wiedzy, mnóstwo informacji na temat marketingowych narzędzi i rozwiązań gotowych do wykorzystania w firmach od ręki. Przedsiębiorcy i firmy szczecińskie rozwijają się dynamicznie i coraz bardziej potrzebują dostępu do najnowszej wiedzy i informacji na temat globalnych trendów.
SR Marketing Trends 2019 to także okazja do nawiązania mniej formalnych relacji i zdobycia nowych kontaktów przydatnych w prowadzeniu swych biznesów. Sprzyjać będzie temu nieoficjalne afterparty na pokładzie m/s „Joanna” w rejsie po Odrze.
Program i lista prelegentów Marketing Trends 2019 na: marketingtrends.ckesr.pl. Wydarzenie można śledzić także na Facebooku i Twitterze.
Współorganizatorami Marketing Trends 2019 są Michał Hamera, twórca m.in. Inspiration Day Show oraz Stara Rzeźnia – przyjazny port dla biznesu na Łasztowni.
(KK)