Ponad 90% ankietowanych mieszkańców wyraziło zadowolenie z programu Urząd Non Stop. Dlatego już w każdy poniedziałek Biuro Obsługi Interesantów będzie pracowało do godziny 18.00.
Program pilotażowy wydłużonych godzin pracy trwał od listopada 2015 roku. W tym czasie pracownicy Biura Obsługi Interesantów przyjęli w godzinach popołudniowych dodatkowo ponad 3,7 tys. interesantów. Średnio w każdy poniedziałek podczas dodatkowego czasu obsługi przyjmowanych jest prawie 200 interesantów.
Między 16:00 a 18:00 mieszkańcy mogą załatwić sprawy dotyczące dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, meldunków oraz informacji adresowych, działalności gospodarczej.
W tym czasie obsługiwane są również stanowiska zajmujące się Szczecińską Kartą Seniora, Szczecińską Kartą Rodzinną czy Kartą Dużej Rodziny.
Program wydłużonych godzin jest realizacją deklaracji władz miasta oraz II Porozumienia Programowego dla Szczecina – projekt Urząd Non Stop.