Czwartek, 21 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Talenty poszukiwane

Data publikacji: 2016-04-13 09:41
Ostatnia aktualizacja: 2016-04-13 09:41
Talenty poszukiwane
 

Tak jak w ubiegłym roku home.pl poszukuje Talentów! We wspólnej akcji „Kuriera" i potentata branży internetowej grupa młodych ludzi ma szansę na zdobycie ciekawego wakacyjnego doświadczenia, a może i pracy. Wystarczy zgłosić się i rozwiązać zadanie konkursowe.

Poszukiwani się kandydaci na stażystów w różnych działach firmy home.pl. Osoba, która chce terminować w Zespole Reklamy Internetowej nauczy się m.in.: samodzielnie prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe, badać potrzeby klienta i adresować produkty reklamy internetowej odpowiednie do tych potrzeb, zrozumie zastosowanie dostępnych w naszej ofercie narzędzi promocji w Internecie oraz pozna skuteczne metody monitorowania i raportowania efektów kampanii.

Stażyści w Dziale Obsługi Klienta będą obcować z funkcjonującymi na rynku CRMami, zdobędą praktyczną wiedzę na temat zarządzania serwerami współdzielonymi, nauczą się wszystkiego co związane jest z komunikacja bezpośrednią i obsługa klienta. Poza tym praktycznie będą mogli uczyć się podstaw zarządzania dużymi zespołami, budować bazę wiedzy i tworzyć wirtualnego doradcę. 

Kandydat na  staż w Zespole Helpdesk musi wykazać się dużym zaangażowaniem w powierzone obowiązki – najczęściej będzie ostatnią deską ratunku dla użytkownika. Jeśli jest osobą, która lubi się uczyć i zdobywać nową wiedzę oraz jest samodzielna i sumienna w rozwiązywaniu problemów oraz zna podstawy zagadnień związanych z IT powinna wybrać ten dział. W czasie wakacji nauczy się m.in. administrować, monitorować i aktualizować systemy potrzebne do działania każdej firmy – aplikacje kadrowe, księgowe i inne wewnętrznego użytku, zarządzać i serwisować komputery wewnątrz firmy oraz doświadczy działania pod presją wielu zadań i klientów oczekujących rozwiązania problemu w „krótkim” czasie.

Chętni do stażu w Dziale Rozwoju Aplikacji muszą mieć opanowane podstawy programowania, znać podstawowe zagadnienia związane z SQL oraz myśleć analitycznie. W czasie wakacji poznają podstawowe zagadnienia związane z Quality Assurance, oraz dowiedzą się jak przebiega proces wytwarzania oprogramowania oraz utrzymania oprogramowania.

Chętni do sprawdzenia się Zespole User Experience powinni wiedzieć co to technologie HTML5, CSS3 oraz umieć tworzyć animacje CSS. Dobrze, gdy tworzą strony WWW pod różne przeglądarki internetowe i wiedzą, czym jest: RWD, optymalizacja stron pod urządzenia mobilne, kreatywność, inicjatywa i zaangażowanie. Podczas staży zobaczą, jak funkcjonuje Dział Kreacji oraz Dział UX w dużej firmie, poznają narzędzia, standardy kodowania i dobre praktyki wypracowane w Zespole UX. Być może stworzony przez stażystę kod na stałe pojawi się w elementach produkcyjnych środowisk home.pl (strona, mailingi).

Stażysta w Dziale Rozwoju Aplikacji nauczy się automatyzować testy w ramach realizowanych w home.pl aplikacji zarówno przy prostej i złożonej logice biznesowej, analizować raporty pokrycia kodu testami, tworzyć dokumentację testową dla projektów i  pracować w metodykach zwinnych. Żeby mieć szansę, powinien cenić jakość wytwarzanego oprogramowania, posiadać podstawową wiedzę z zakresu testowania oprogramowania, oraz znać php na poziomie podstawowym.

Kto chce się sprawdzić w czasie stażu w Zespole Rozliczeń Sprzedaży nauczy się m.in.: obsługi dokumentacji księgowej, obsługi klienta i archiwizacji dokumentów.

Ostatni zespół szukający stażysty to Zespół Wsparcia Sprzedaży Office 365. W czasie wakacji stażysta opanuje nowe technologie zarządzania użytkownikami, danymi i przepływem pracy, wszystko oparte na rozwiązaniach Microsoft, zdobędzie doświadczenie w pisaniu skryptów PowerShell i umiejętności trenerskie, aby samemu lepiej przekazywać nabytą wiedzę.

(sz)

Podobnie jak w ubiegłym roku także tegoroczni kandydaci na staż będą musieli rozwiązać zadanie konkursowe.

Fot. Robert STACHNIK