czwartek, 14 grudnia 2017.
Strona główna > Wiadomości > Droga nasza komunikacja

Droga nasza komunikacja

Droga nasza komunikacja
Data publikacji: 2017-02-14 08:32
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-10 00:10
Wywietleń: 221 214828

Prawie 246 milionów złotych – na tyle skalkulowane zostały wydatki na lokalny transport zbiorowy w Szczecinie w tym roku. A główna pozycja w tym zestawieniu to zakup usług przewozowych w spółkach, czyli zapewnienie komunikacji miejskiej przy założeniu braku jakichkolwiek zmian, czyli bez poszerzania siatki połączeń o kolejne linie czy wydłużania tras.

fot. Mirosław WINCONEK

CAŁY ARTYKUŁ DOSTĘPNY W CYFROWYM WYDANIU "KURIERA SZCZECIŃSKIEGO" Z 14 LUTEGO 2017 ROKU: http://www.24kurier.pl/cyfrowy

Komentarze

Petrek Łyste
Nie może być tanio; tramwaj nie jest optymalnie zaprojektowany; brak jest przystanków w skupiskach ludzi - czyli Słoneczne, Podjuchy, Cukrowa-Przeclaw itp; po co równolegle są autobusy i tramwaje? Podwójne koszty na jedną trase - to i kasy nie ma; po co się trzyma różne rodzaje autobusów - to kosztuje, jak były ikarusy to eksploatacja była tania...
2017-02-15 04:54:58
pasażer
Niech skarbnik miejski sprawdzi ile w tym czasie utworzono nowych etatów ZDiTM , ksenofobia i kolesiostwo kwitnie na całego, wówczas znajdzie pieniądze które znikają a powodują że KM staje się coraz droższa.
2017-02-14 15:25:40
Minister
Więcej spółek miejskich i ich dyrektorów to na pewno będzie taniej.
2017-02-14 14:49:44
Piotr
Czemu się dziwią, że komunikacja tyle kosztuje. Robi się wszystko by zniechęcić do korzystania z komunikacji (zabrudzone fotele, szyby pojazdów, niedziałający poprawnie system GMV za ogromne pieniądze), brak remontów torowisk. Kiedyś się mówiło że rocznie nasze miasto powinno remontować około 4 km torowisk, a jak to wygląda każdy wie. Szybki tramwaj dubluje się z autobusami pospiesznymi (D,E)-o awariach na trasie SST nie wspominam). Liniom 4 i 7 zmniejszono takt ze względu na brak motorniczych. Siódemka w szczycie jeździ zapchana z Krzekowa do Bramy Portowej. Na odcinku od Wyszyńskiego do Turkusowej potrafią jeździć dwa tramwaje za sobą w tym jeden pusty (na bogato bo nas stać jak by ten pierwszy nie mógł poczekać na ten drugi ludzie się przesiądą, a ten drugi tramwaj zawróci przez Dworcową). Prezesi Tramwajów Szczecińskich, Spółek autobusowych dostają po 40 tys. zł nagród za to, za co i tak już dostają pensje. Ostatnim razem jak robili rewolucję biletową miało być lepiej i komunikacja miała mniej kosztować i się pytam i co teraz? Można by tak jeszcze długo wymienić.
2017-02-14 14:32:30
mm
Za system gmv to polowa zditm powinna poleciec, przeciez to sa "logistycy" z lat 80, oni nie ogarniaja tego co sie dzieje
2017-02-14 12:25:04
Ani@
ostatnio jechałam na trasie Basen Górniczy - Brama Portowa, na Basenie wsiadły do tramwaju 3 kobiety, z których jedna podczas kontroli biletów okazało się "zapomniała" skasować bilet, bo się zagadała... a kontroler nie wlepił jej mandatu, Pani zadowolona wyjęła bilet z torebki i go skasowała, a do koleżanek się uśmiechała cwanie, bo jej się udało - może nie pierwszy raz tak zrobiła... no to nic dziwnego, że kasy brak, skoro kontroli jest mało a gapowiczów się puszcza luzem
2017-02-14 12:02:23
kasee
Czyli co? Podwyżka cen biletów się szykuje...
2017-02-14 10:24:27

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Czego szczecinianie życzą na nowy rok
Jarmark Bożonarodzeniowy 2017
Mikołajowa atrakcja od Coca Coli
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje