środa, 18 października 2017.
Strona główna > Nauka > US rekrutuje dodatkowo

US rekrutuje dodatkowo

Data publikacji: 2016-08-24 19:59
Ostatnia aktualizacja: 2016-08-30 15:15

Uniwersytet Szczeciński prowadzi dodatkowy nabór kandydatów na studia w roku akademickim 2016/2017. Potrwa on do 30 sierpnia.

W naborze dodatkowym należy zarejestrować się, wpłacić opłatę rekrutacyjną, wybrać kierunek w systemie Elektronicznej Rejestracji Kandydatów oraz złożyć komplet dokumentów na wybranym wydziale. Ogłoszenie wyników nastąpi 1 września po g. 14 na indywidualnych kontach kandydatów w systemie ERK.

Wolne miejsca są na wielu kierunkach. M.in. na biologii, filologii germańskiej, dziennikarstwie i komunikacji społecznej, archeologii, prawie, fizyce czy ekonomii.

Pełna lista studiów dodatkowego naboru dostępna jest na stronie internetowej www.e-rekrutacja.univ.szczecin.pl.

Przypomnijmy, że najbardziej popularnym kierunkiem podczas tegorocznej rekrutacji na US była psychologia. Na jedno miejsce przypadało czterech kandydatów. Inne popularne studia to filologia – specjalność: skandynawistyka, studia norweskie (2,1 osoby na 1 miejsce), filologia – specjalność: filologia angielska (2 osoby na 1 miejsce) oraz genetyka i biologia eksperymentalna (2 osoby na 1 miejsce).

Fot. D. GORAJSKI