czwartek, 23 listopada 2017.
Strona główna > Kultura > Zły coraz bliżej

Zły coraz bliżej

Zły coraz bliżej
Data publikacji: 2016-04-13 14:37
Ostatnia aktualizacja: 2017-05-16 12:58
Wywietleń: 1053 128009

Jest utrzymany w stylistyce nawiązującej do filmu „Sin City" Roberta Rodrigueza i przechodzi właśnie ostatnie poprawki przed swoją sobotnią premierą. Teledysk formacji Konrada Pawickiego, jednego z najbardziej lubianych szczecińskich aktorów, pokazany zostanie w OFF Marinie podczas Record Store Day.

Klip promuje koncertową płytę „Zły 2, czyli Noc w Muzeum”, będącą zapisem ubiegłorocznego występu zespołu w Teatrze Współczesnym.

- Premiera albumu i premiera teledysku zaplanowane są jednocześnie, na godzinę 14.30 - informuje Konrad Pawicki. - Ci, którzy przyjdą do Off Mariny, spotkają się z niemal całą ekipą, która pracowała nad „Złym”.

Album nagrany został w Jimmy Jazz Records, szczecińskiej wytwórni, specjalizującej się w muzyce niezależnej (m.in. Kolaboranci, Analogs, Komety, WC, Indios Bravos, Emerald). Jej właściciel - Zdzisław Jodko - nie ukrywa jednak, że album Konrad Pawicki&Band jest wyjściem naprzeciw jego wydawniczym marzeniom: - Wydawaliśmy głównie zespoły punkowe, chętnie więc wypuściłbym coś zupełnie innego, np. płytę z twistami albo ze swingiem. „Zły” to taki krok w tym kierunku, rozszerzający nasz zakres działania na odmienne stylistyki.

Poza śpiewającym Pawickim, band tworzą: Wiktor Szostak (fortepian), Krzysztof Kowalczyk (saksofon) i Paweł Rozmarynowski (bas).  Ich krążek zawiera 12 utworów, trwa 70 minut. 

- Są artyści, którzy uważają, że płyta nie powinna być dłuższa niż 25 minut, ale moim zdaniem nie dotyczy to zapisów koncertów, w których jest ciągłość, klimat, piosenka wchodzi w piosenkę - mówi Z. Jodko. - Koncerty to w ogóle najlepszy sposób promocji albumu. Bez nich materiał pozostaje martwy.

Zanim band Konrada Pawickiego wdroży rady wydawcy w życie, publiczność ma szanse poznać zarejestrowany materiał i obejrzeć promujący go teledysk do piosenki „Zły", zrealizowany przez Michała Matysa i wyprodukowany przez firmę Film-Kong. Wideo utrzymane jest w konwencji neo-noir, w czerni i bieli, z pokolorowanymi elementami. Zdjęcia kręcone były przez 10 dni w różnych miejscach Szczecina - poza klubem Lulu, widać też bulwary, filharmonię oraz Muzeum Techniki i Komunikacji. Klip trafi na serwis Youtube, będzie też prezentowany na festiwalach teledysków w kraju (Yach Film) i za granicą. ©℗

(kas)

Fot. Film Kong

Komentarze

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Pomnik Wdzięczności zaczyna znikać
Tłumy na otwarciu nowego Galaxy
Ulica całkiem inna
Poprzedni Następny