niedziela, 18 lutego 2018.
Strona główna > Gospodarka > Zgłoszenia przez portal

Zgłoszenia przez portal

Zgłoszenia przez portal
Data publikacji: 2016-01-16 17:06
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-18 19:33
Wywietleń: 1276 101005

Poczta Polska szuka technologii i partnerów, z którymi zrealizuje innowacyjne przedsięwzięcia. Właśnie uruchomiła specjalny portal synergia.poczta-polska.pl, przeznaczony do komunikacji z potencjalnymi partnerami.

Innowacyjność to najważniejszy napęd dużych firm. Dla przedsiębiorstwa takiego jak Poczta Polska korzystanie z już działających rozwiązań biznesowych jest bardziej efektywne i szybsze.

– To dla nas także świadomy wybór, aby wspierać polskie innowacyjne firmy, które do swojego rozwoju potrzebują zaufanego i silnego partnera, jakim jest Poczta Polska – stwierdza członek jej zarządu, Janusz Wojtas.
Po zaledwie kilku dniach od startu portalu synergia.poczta-polska.pl PP otrzymała już ponad 20 zgłoszeń od rodzimych start-upów. Wśród nich są przede wszystkim propozycje współpracy w zakresie e-commerce, logistyki oraz IT. Są one analizowane pod kątem opłacalności w całej Grupie Poczta Polska.

– Szukamy firm innowacyjnych, które mogłyby uzupełnić naszą ofertę o nowe produkty oraz zwiększyć efektywność realizowanych usług – mówi Janusz Wojtas. - Współpraca ma na celu wykorzystanie obustronnego potencjału firm oraz kreowanie nowych wartości.

Potencjalna współpraca obejmuje obszary istotne z punktu widzenia rozwoju Poczty Polskiej, tj. komunikacja z klientem, nowe formy dostaw, czy uzupełnienie oferty sprzedaży w placówkach pocztowych. PP szczególnie zainteresowana jest współpracą z firmami, które już mają gotowe rozwiązana dla usług: paczkowych, kurierskich, logistycznych oraz łańcucha e-commerce, cyfryzacji usług komunikacyjnych czy rozwiązań w obszarach wsparcia.

W najbliższym czasie PP planuje m. in. wprowadzić nowe produkty do sieci placówek, uzupełnić ofertę e-commerce (za działania w tym obszarze zwyciężyła w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2015), uruchomić nowoczesne formy dostaw i magazynowania przesyłek, a także zoptymalizować sieć transportową.

Dla polskich start-upów branża pocztowa może być ważnym rynkiem. Zagraniczni operatorzy pocztowi ścigają się w pomysłach na nowe innowacyjne usługi, np. w wybranych placówkach Royal Mail można już skorzystać z drukowania 3D. Brytyjska poczta drukuje produkty klientom i zapewnia ich dostarczenie. Z kolei Poczta Polska ma obecnie jedną z najnowocześniejszych na świecie platform internetowych do komunikacji cyfrowej- Envelo. Dostępna na niej Neopaczka, to usługa, dzięki której przez Internet można opłacić nadanie przesyłki i samodzielnie przygotować dokumenty. Klienci mogą także on-line kupić znaczki, wysłać list lub kartkę, które już w tradycyjnej formie dostarczy listonosz. (mag)

 

Na zdjęciu: Automaty do nadawania przesyłek działają w samoobsługowych placówkach Poczty Polskiej

Komentarze

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
3
na godz. 12:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Jak żyło się w powojennym Szczecinie
Morsy na kąpielisku Głębokie
Dawny Szczecin
Poprzedni Następny

Nekrologi

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy