poniedziałek, 20 listopada 2017.
Strona główna > Gospodarka > Jaki będzie marketing w 2016 roku?

Jaki będzie marketing w 2016 roku?

Jaki będzie marketing w 2016 roku?
Data publikacji: 2015-12-27 08:49
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-18 19:33
Wywietleń: 1785 70769

Już w weekend 23-24 stycznia do Szczecina zjadą jedni z najważniejszych polskich ekspertów od marketingu. Na dwudniowej konferencji połączonej z warsztatami pokażą wszystko to co zdarzy się w polskim i globalnym marketingu w nadchodzącym roku.

 Marketing jest w dzisiejszych czasach wszechobecny. Nasze zachowania i wybory, nie tylko przy sklepowych półkach determinują działania marketingowców. Z drugiej strony nasi idole, nasze emocje wymuszają na ekspertach wciąż nowe drogi docierania do naszych serc i portfeli. Dlatego warto dowiedzieć co będzie się działo w marketingu w 2016 roku.

Organizatorzy Inspiration Day Show w Szczecinie zaprosili na koniec stycznia jednych z najciekawszych i najważniejszych specjalistów od marketingu. Będzie można nie tylko ich posłuchać, ale także wziąć udział w warsztatach przez nich przygotowanych. Wśród zaproszonych są m.in. Jacek Kotarbiński, uznany autorytet w świecie marketingu, ekonomista i wykładowca; Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Isobar Polska i współtwórca polskiego rynku social media marketingu; Artur Kurasiński, przedsiębiorca, inwestor, mentor, twórca m.in. AULA Polska oraz Karol Dziedzic, uznany specjalista Google Analitycs, współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

„Kurier" jest patronem medialnym konferencji.

(ArR)

 

Komentarze

Janusz Kamiński
Jest jakieś wideo?
2015-12-28 10:16:26
Marketing
Marketing, czyli jak sprzedać coś, czego nikt by nie kupił.
2015-12-28 08:51:09

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Pomnik Wdzięczności zaczyna znikać
Tłumy na otwarciu nowego Galaxy
Ulica całkiem inna
Poprzedni Następny

Nekrologi