Pocztówka z wakacji też przez Internet

Ostatnia aktualizacja: 2019-06-24 10:24
Widokówki z nadmorskimi miejscowościami były najlepiej sprzedającym się produktem lipca w placówkach pocztowych. Według Poczty Polskiej aż o 20 procent w porównaniu do zeszłego roku na Wybrzeżu wzrosła sprzedaż znaczków.
Z kolei w sprzedaży internetowej na platformie Envelo największą popularnością cieszy się e-znaczek. W wakacje dobrze sprzedaje się również e-kartka – personalizowana pocztówka z grafiką lub zdjęciem.
Poczta Polska i Envelo mają neokartkę, czyli specjalną ofertę dla klientów lubiących nowinki technologiczne. Zamiast poszukiwania atrakcyjnej pocztówki, wystarczy wejść na Envelo, dodać własny plik graficzny lub wybrać jeden z projektów dostępnych na platformie i bez wychodzenia z domu wysłać kartkę, korzystając ze smartfona. Pracownicy poczty wydrukują widokówkę, włożą do koperty i doręczą odbiorcy. Klienci doceniają opcję personalizacji. Większość, bo aż 62 proc., neokartek wysłanych do końca lipca br., zostało utworzonych z prywatnych grafik użytkowników platformy.
Oprócz pocztówek, klienci często kupują również e-znaczki. W porównaniu do danych z sprzed roku, w pierwszych siedmiu miesiącach br. sprzedaż neoznaczków wzrosła o blisko 40 proc. Do neoznaczka także można dodać własną grafikę.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się w lipcu również inne, nie tylko pocztowe, produkty, m.in. książka Katarzyny Nosowskiej „A ja żem jej powiedziała…” oraz „Niebo istnieje… Naprawdę!” autorstwa Todda Burpo i Lynn Vincent. Spośród towarów oferowanych w placówkach pocztowych, klienci chętnie sięgali także po słodycze i zabawki dla dzieci. Poczta wprowadziła poza tym do swojej oferty napoje, wyposażając wybrane placówki w chłodziarki.
(g)
Na zdjęciu: neokartka
Fot. PP
Komentarze
Dodaj komentarz
Pogoda
|
||
2℃ na godz. 03:00 | ![]() | Zobacz prognozę na trzy dni |
Polub nas na Facebooku
Komunikaty
Nekrologi
Sonda

Przejdź do eKuriera
Najczęściej czytane
Najczęściej komentowane

- CIS: 13 grudnia. Dzień Pamięci Ofiar Stanu Wojennego (komunikat)
- Andersen Global wzmacnia swoją pozycję w Nigerii dzięki współpracy z kancelarią The New Practice
- Stoliczku, nakryj się! Bo głód to nie bajka
- MFiPR: Finansowanie rozwoju w perspektywie zmian (komunikat)
- Charytatywna inicjatywa graczy na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich