Wtorek, 23 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Wystawka przed zajezdnią

Data publikacji: 20 lutego 2016 r. 13:47
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2021 r. 15:44
Wystawka przed zajezdnią
 

Część szczecińskich tramwajów, przede wszystkim tatry, od kilku dni ponownie stacjonuje po zjeździe z tras na bocznych torach w al. Wojska Polskiego, poza zmodernizowaną zajezdnią Pogodno. Nie jest to jednak wystawka z przeznaczeniem na licytację czy do kasacji.

Jak wyjaśnia Zbigniew Dąbrowski, zastępca dyrektora ds. technicznych i eksploatacji spółki Tramwaje Szczecińskie, część taboru trzeba było z bazy ponownie wyprowadzić na czas testowania i rozruchu automatycznego systemu zarządzania kompleksem. Składy trzeba było usunąć m.in. z nowych zwrotnic i rozjazdów, które wyposażone zostały w skomputeryzowane urządzenia sterownicze.

Tylko w ub. weekend na bocznych torach poza zajezdnię odstawionych było ponad 20 składów. Teraz pozostawać ich tam będzie każdego dnia do kilkunastu, głównie te po kolizjach i wymagające napraw. Dozorowane są przez pracowników agencji ochrony, która pilnuje całej bazy.

Jak długo to potrwa? Dokładnie nie wiadomo, ale co najmniej przez kilka najbliższych miesięcy. ©℗

(MIR)

Fot.: Mirosław WINCONEK

Na zdj.: Tabor stacjonujący na bocznych torach w al. Wojska Polskieg

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

nowy
2016-02-21 10:54:05
Taka sytuacja będzie miała miejsce do czasu odebrania a póżniej wyłączenia tego systenu ponieważ na zajezdni jest dużo mniej miejsc postojowych niż przed remontem także .Dlaczego po zakończonym dwa miesiące temu remoncie pękają ściany posadzki i nikt nic z tym nie robi.
motorniczy
2016-02-20 16:23:22
Nie trzeba kończyć studiów żeby wiedzieć że zajezdnia jest za mała na taki system szkoda tylko wydanych pieniędzy można by je wydać na coś co będzie działało np na myjnie lub też na stojaki rowerowe na zajezdni
Najnowocześniejsza zajezdnia
2016-02-20 15:24:55
Miasto wydało grube miliony a tu taki klops żeby szumnie zapowiadany system działał to trzeba wystawić wagony na ulicę a miało być tak pięknie wagony miały wjeżdżać na kanał bramy same się otwierać i zamykać a tylko się same zamykają gdy wagon jest w bramie kupili drogie zabawki jak czytniki kart do szatni i warsztatów ale nie kompleksowo ot tak na chybił trafiłjeden ma drugi nie czy w tym Szczecinie nic nie może być tak jak powinno?
Kt4 najnowocześniejszą zajezdnia
2016-02-20 15:11:24
Miasto wydało grube miliony na modernizację zajezdni kupiło zbędne zabawki jak czytniki kart do szatni i warsztatów ale nie kompleksowo ot tak na chybił trafił jeden ma drugi nie to taki Szczeciński system nikt nie pomyślał że zajezdnia jest za mała i szumnnie zapowiedziany system kontroli i pomiaru kół żeby działał to trzeba wystawić wagony na ulicę a w telewizji trąbką że wagony same wjeżdżają na kanały bramy same się otwierają i zamykają a gów... prawda no chyba że przypomnieć przypadek że tramwaj wjeżdżał a tu brama się sama zamknęła a to Szczecin i nic do końca nie takie jak powinno być

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA