wtorek, 17 października 2017.
Strona główna > Wiadomości > Wielkomiejskie wertepy

Wielkomiejskie wertepy

Wielkomiejskie wertepy
Data publikacji: 2017-03-30 10:25
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-10 00:24
Wywietleń: 2028 228598

Dziury, wyrwy, wystające płytki chodnikowe, a dla pełni krajobrazu szpalery słupków, w tym jeden z nich już skoszony. Oto rejon przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Traugutta z al. Wojska Polskiego. Na "osłupkowanie" tych przejść, pieniądze były. Słupków na tym szlaku w chodnik wmontowanych zostało w sumie 13, nawet wzdłuż trawnika od al. Wojska Polskiego. I na niewiele - jak widać - to się zdało. Na naprawę nawierzchni już znowu pieniędzy zabrakło. I to ma być miasto dla ludzi. ©℗

(MIR)

Fot. Mirosław WINCONEK

Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy

Komentarze

JA
Słupki powyrywali samochodziarze a teraz my rowerzyści nie mamy na czym siadać.
2017-03-30 18:34:30
Aleksandra
Zauważyłam ostatnio , że autor artykułu ciągle krytykuje wszystko co się dzieje w mieście , a bardzo chwali na Facebooku poczynania kandydatki na prezydenta. To nieładnie i w stosunku do czytelników i gazety , w której jest zatrudniony
2017-03-30 15:09:11
Obiektywny
Ostatnio będąc w Poznaniu widziałem przynajmniej kilka miejsc w centrum wyglądających znacznie gorzej niż to. Nikt z tego powodu nie robi artykułów pt. Wielkomiejskie. To samo dotyczy tam opustoszałych kamienic z ukrywającymi się balkonami przy głównych ulicach, czy też osiedla slumsów przy bezpośrednim sąsiedztwie term maltańskich. Mniej kompleksów!
2017-03-30 14:43:25
JA
Przecież słupki na tym przejściu wyrywają kierowcy parkujący na tym chodniku a płytki połamały ciężarówki skręcające z Wojska Polskiego w Traugutta. Ale Wy zacietrzewieni w swojej żółci widzicie problem w jednośladach? Żal mi Was.
2017-03-30 13:53:37
@piesi vs. cykliści
Zakręć się koło prezydenta to Cię mianuje: "podoficerem ds rozwoju komunikacji pieszej!"
2017-03-30 12:59:20
chwilkowski
Na lukach skrzyzowan o promieniu mniejszym niz 15m nalezaloby stosowac krawezniki wysepkowe o kacie nachylenia ok 45 stopni. Te powoduja ze kola ciezarowek beda zsuwaly sie na jezdnie zamiast wypychac lub wjezdzac na krawezniki. Dodatkowo nalezaloby stosowac kontrole geodezyjna przy odbiorze co 10-ta wielkosc promienia czyli przy promieniu 15 m co 1,5m. Zapobiegac to bedzie roznicom wielkosci promienia na lukach (zakretach) powodowana przez brukarzy
2017-03-30 12:44:45
piesi vs. cykliści
Nie powinno się robić ścieżek rowerowych dopóki nie naprawi się chodników. Pieszych jest więcej i zgodnie z demokracją mają inwestycyjne pierwszeństwo przed cyklistami
2017-03-30 11:08:17
bruk
Eh, żeby to jeszcze było najmniejsze dno w tym mieście...
2017-03-30 10:51:30

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Lekarze wspierali lekarzy
Krokusowa inauguracja w Różance
Kobiety protestowały na pl. Solidarności
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Monice Sawickiej