sobota, 16 grudnia 2017.
Strona główna > Wiadomości > Wielkomiejskie wertepy

Wielkomiejskie wertepy

Wielkomiejskie wertepy
Data publikacji: 2017-03-30 10:25
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-07 11:33
Wywietleń: 2138 228598

Dziury, wyrwy, wystające płytki chodnikowe, a dla pełni krajobrazu szpalery słupków, w tym jeden z nich już skoszony. Oto rejon przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Traugutta z al. Wojska Polskiego. Na "osłupkowanie" tych przejść, pieniądze były. Słupków na tym szlaku w chodnik wmontowanych zostało w sumie 13, nawet wzdłuż trawnika od al. Wojska Polskiego. I na niewiele - jak widać - to się zdało. Na naprawę nawierzchni już znowu pieniędzy zabrakło. I to ma być miasto dla ludzi. ©℗

(MIR)

Fot. Mirosław WINCONEK

Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy Wielkomiejskie wertepy

Komentarze

opos
Myślenie ostatnio mile poszukiwane. Ktoś napisał ,że tam parkują samochody-ręce opadają. Nawet słupki betonowe nie pomogą, bo jest źle wyprofilowany skręt w ulicę. Dzisiaj samochody ciężarowe mają 17m i to tylne koła naczepy jadą po chodniku.Proste jak produkcja cepa. To nasi urzędnicy specjaliści zatwierdzają plany przebudowy ,ale któremu z nich chce się pomyśleć-dostają i zatwierdzają ,nawet nie myśląc-bo po co.Dzisiaj projektantom nie chce się profilować łuków na ulicach,najprościej jest to zrobić cyrklem,a że ciężarówki rozjadą krawężniki -miasto zapłaci.
2017-12-07 11:30:33
JA
Słupki powyrywali samochodziarze a teraz my rowerzyści nie mamy na czym siadać.
2017-03-30 18:34:30
Aleksandra
Zauważyłam ostatnio , że autor artykułu ciągle krytykuje wszystko co się dzieje w mieście , a bardzo chwali na Facebooku poczynania kandydatki na prezydenta. To nieładnie i w stosunku do czytelników i gazety , w której jest zatrudniony
2017-03-30 15:09:11
Obiektywny
Ostatnio będąc w Poznaniu widziałem przynajmniej kilka miejsc w centrum wyglądających znacznie gorzej niż to. Nikt z tego powodu nie robi artykułów pt. Wielkomiejskie. To samo dotyczy tam opustoszałych kamienic z ukrywającymi się balkonami przy głównych ulicach, czy też osiedla slumsów przy bezpośrednim sąsiedztwie term maltańskich. Mniej kompleksów!
2017-03-30 14:43:25
JA
Przecież słupki na tym przejściu wyrywają kierowcy parkujący na tym chodniku a płytki połamały ciężarówki skręcające z Wojska Polskiego w Traugutta. Ale Wy zacietrzewieni w swojej żółci widzicie problem w jednośladach? Żal mi Was.
2017-03-30 13:53:37
@piesi vs. cykliści
Zakręć się koło prezydenta to Cię mianuje: "podoficerem ds rozwoju komunikacji pieszej!"
2017-03-30 12:59:20
chwilkowski
Na lukach skrzyzowan o promieniu mniejszym niz 15m nalezaloby stosowac krawezniki wysepkowe o kacie nachylenia ok 45 stopni. Te powoduja ze kola ciezarowek beda zsuwaly sie na jezdnie zamiast wypychac lub wjezdzac na krawezniki. Dodatkowo nalezaloby stosowac kontrole geodezyjna przy odbiorze co 10-ta wielkosc promienia czyli przy promieniu 15 m co 1,5m. Zapobiegac to bedzie roznicom wielkosci promienia na lukach (zakretach) powodowana przez brukarzy
2017-03-30 12:44:45
piesi vs. cykliści
Nie powinno się robić ścieżek rowerowych dopóki nie naprawi się chodników. Pieszych jest więcej i zgodnie z demokracją mają inwestycyjne pierwszeństwo przed cyklistami
2017-03-30 11:08:17
bruk
Eh, żeby to jeszcze było najmniejsze dno w tym mieście...
2017-03-30 10:51:30

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Czego szczecinianie życzą na nowy rok
Jarmark Bożonarodzeniowy 2017
Mikołajowa atrakcja od Coca Coli
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Hannę Orską