Sobota, 20 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Visit Szczecin na nowo

Data publikacji: 12 lipca 2017 r. 08:57
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:44
Visit Szczecin na nowo
 

Smartfonowa aplikacja Visit Szczecin zyskała drugie życie. Odświeżona szata graficzna, rozbudowane funkcjonalności i turystyczna infolinia to tylko część nowości, które po kilku kliknięciach mogą pojawić się na ekranach telefonów szczecinian i turystów.

Visit Szczecin to darmowa aplikacja funkcjonująca od około pięciu lat w oparciu o możliwości geolokalizacyjne smartfonów. Przygotowana została głównie z myślą o turystach, ale może być przydatna również mieszkańcom Szczecina. Co ciekawe, w lutym 2013 Visit Szczecin została uznana za najlepszą mobilną aplikację w Polsce w drugiej edycji Mobile Trends Awards w kategorii „Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną”. Teraz program jest przystosowany do nowych rodzajów urządzeń i ich możliwości.

– Z pewnością wpłynie to na popularność aplikacji – przekonuje rzecznik prasowy miasta ds. żeglarstwa i turystyki, Tomasz Owsik-Kozłowski.

Wśród nowych funkcjonalności znalazły się m.in. możliwość kupna elektronicznej Szczecińskiej Karty Turystycznej uprawniającej do wielu zniżek m.in. w restauracjach, teatrach i muzeach. Jej posiadacze mogą również bez dodatkowych opłat poruszać się komunikacją miejską. Karta sprzedawana jest w dwóch wersjach – 24- i 72-godzinnej w cenach 15 i 25 zł. Kolejną nowością oferowaną przez Visit Szczecin jest możliwość skorzystania z turystycznej infolinii. Po wybraniu odpowiedniej opcji telefon sam połączy się z numerem miejskiego Centrum Informacji Turystycznej. Prócz tego aplikacja powie nam, jaka pogoda prognozowana jest w Szczecinie i sprawnie odeśle zainteresowanych użytkowników do rozkładów jazdy komunikacji miejskiej opublikowanych na stronie ZDiTM. Dzięki programowi poznamy także harmonogram i opisy wydarzeń, które odbędą się w Szczecinie w najbliższym czasie.

Niezmiennie skorzystać można z interaktywnej mapy z opisami tras tematycznych (m.in. Złotego Szlaku, Miejskiego Szlaku Turystycznego, Grudnia ’70, Niezwykłych szczecinian i ich kamienic) oraz tworzyć własne wycieczki. Użytkownicy mogą zapoznać się z ofertą konkretnych miejsc, firm i instytucji, które podzielone zostały na kategorie (m.in. gastronomia, sport, noclegi, na fali, dla dzieci) i umiejscowione na planie miasta. Jest to zresztą jedna z najważniejszych możliwości Visit Szczecin – geolokalizacja na mapie z naniesionymi atrakcjami turystycznymi. Tym sposobem turyści powinni bez przeszkód poruszać się po mieście, odwiedzając godne uwagi miejsca.

Visit Szczecin v. 2.0. dostępna jest na systemy:

iOS – https://itunes.apple.com/pl/app/visit-szczecin/id521677204?l=pl&ls=1&mt=8

Android – https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.moveapp.szczecin&featur

(p)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

ckm
2017-07-12 13:58:32
producent aplikacji nie powinien używać niemieckiej nazwy miasta cyt.: "Die Applikation erstellt im Auftrag des Magistrats Stettin", "...der Stettiner Touristischen Karte!".
:))
2017-07-12 09:18:04
fajne :) tylko zeby turysci tez to znali zanim tu przyjada lub jak juz przyjada :),jakas reklama w pociagach,tramwajach,autobusach czy samolotach przylatujacych lub pierwszenstwo wyswietlania w google.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA