piątek, 18 sierpnia 2017.
Strona główna > Wiadomości > Szynę wymienili

Szynę wymienili [GALERIA]

Szynę wymienili
Data publikacji: 2015-11-30 17:28
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-09 23:30
Wywietleń: 61 43334

Z piątku na sobotę (27/28 listopada) w torze trasy tzw. szybkiego tramwaju na prawobrzeżu wadliwa szyna, w której spaw „puścił" po niespełna trzymiesięcznej eksplotacji, w niedzielę 22 listopada, została wymieniona. Taką informację przekazała nam w poniedziałek Małgorzata Kaliszewska z pruszkowskiej centrali spółki Strabag, która była generalnym i wiodącym wykonawcą tej szczecińskiej inwestycji w konsorcjum firm Szybki Tramwaj-Strabag.

Przypomnijmy, to jedno z ustaleń i zadań do wykonania w trybie pilnym, po zwołanej naradzie w siedzibie użytkującej torowisko spółki Tramwaje Szczecińskiego z udziałem nie tylko szefostwa przewoźnika, ale także przedstawicieli generalnego wykonawcy, urzędników wydziału inwestycji miejskich w szczecińskim magistracie, inspektorów nadzoru i inżyniera kontraktu, którym przy inwestycji była spółka Eko-Inwest.

Od tygodnia przedstawiciele przewoźnika unikają wypowiedzi w kwestiach dotyczących postępów w usuwaniu usterki, która na ponad dwie godziny wymusiła przerwę w kursowaniu tramwajów w niedzielne popołudnie, 22 listopada, między Basenem Górniczym i pętlą Turkusowa. Za każdym razem, od kilku dniu, konsekwentnie odsyłają nas do wydziału inwestycji miejskich i służb prasowych prezydenta Piotra Krzystka. A w poniedziałek, nikt z kierownictwa spółki TS nie odbierał od nas telefonów. W komunikatach przez ostatni tydzień, od 24 listopada, odnośnie awarii i usuwania jej skutków oraz trybu postępowania, oszczędni pozostają także przedstawiciele inwestora Gminy Miasto Szczecin

Jak informowaliśmy w miniony czwartek, od rana, w obchód na lustrację i sporządzanie fotodokumentacji wybrali się przedstawiciele spółki Tramwaje Szczecińskie, inżyniera kontraktu, którym przy inwestycji była spółka Eko-Inwest, a także firmy P.R.T., jednego z podwykonawców robót zleconych przez generalnego wykonawcę inwestycji, którym było konsorcjum firm Szybki Tramwaj-Strabag.

- Jak tylko zakończymy kontrolę, która prowadzona jest sukcesywnie od czwartku i będziemy mieli dane poinformujemy o szczegółach - oświadczyła nam w poniedziałek Małgorzata Kaliszewska, senior PR manager
w biurze praswoym spółki STRABAG, do którego skierowaliśmy pytania dotyczące postępów i wyników kontroli oraz zaawansowania prac nad sporządzaniem protokołu z badań, ekspertyzy technicznej, jak również odnośnie zakładanych terminów ich opracowania i dostarczenia wszystkim zainteresowanym stronom, w tym Gminie Miasto Szczecin jako inwestorowi. ©℗

Cały artykuł w „Kurierze Szczecińskim" i w e-wydaniu

Mirosław WINCONEK

Fot.: Mirosław WINCONEK

Obchód od spawu do spawu wzdłuż torowiska i wzrokowo-fotograficzna dokumentacja lustracja ich stanu, która rozpoczęła w miniony czwartek. Nie wiadomo jeszcze, czy inne z łączeń szyn - poza tym, który „puściło" - nie budzą zastrzeżeń co do jakości i trwałości. 


 

Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili Szynę wymienili

Komentarze

Obsryver
"... z pruszkowskiej centrali spółki Strabag,..." Czy to Pruszków, czy Wołomin nie ma znaczenia.Oni tylko trzepią kasiorę a roboty robią postPGRowscy "fachowcy" spod Pyrzyc lub Stargardu....
2015-12-01 13:03:32
toromistrz
jedno sensowne zdjęcie które pokazuje spaw , pozostałe 17 zbedne a najlepsze to te z wypiętą dupą do obiektywu - brawo dziennikarze !
2015-12-01 08:59:38
ckm
partacze robili i partacze odebrali, a miasto zadowolone płaci za wszystko.
2015-11-30 20:04:21

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Mistrzostwa Europy w siatkówce coraz bliżej
Splash of Colors
Pożegnaliśmy żaglowce
Poprzedni Następny

Nekrologi