wtorek, 17 października 2017.
Strona główna > Wiadomości > Padł system w Funduszu

Padł system w Funduszu (akt. 1)

Padł system w Funduszu
Data publikacji: 2015-12-29 14:54
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-09 23:32
Wywietleń: 827 77346

Udało się usunąć awarię systemu informatycznego w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia. W tej chwili działa on już bez większych zakłóceń.

Wcześniejsza informacja

Awaria systemu informatycznego w Zachodniopomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia. Pacjenci dziś, od mniej więcej południa, nie mogą odebrać na miejscu m.in. Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego. Urzędnicy zapewniają, że tym, którzy dziś przyszli po dokumenty, wyślą je niezwłocznie pod wskazany adres.

- To wyjątkowa sytuacja - przyznaje Małgorzata Koszur, rzeczniczka prasowa ZOW NFZ. - Od mniej więcej południa nie działa nam system, nie możemy odebrać poczty elektronicznej, wystawić dokumentów, po które przychodzą ubezpieczeni. Trudno powiedzieć czy jeszcze dzisiaj w godzinach pracy uda się uruchomić system.

Na szczęście dla tych, którzy jeszcze przed sylwestrem chcą odebrać EKUZ lub inny dokument, w środę Fundusz pracuje do godz. 18.00. W czwartek - do 16.00. Rzeczniczka zapewnia jednak, że tym, którzy przyszli po dokumenty dziś, zostaną one wysłane pocztą - w razie potrzeby, nawet za granicę.

Awaria ta nie powinna mieć wpływu na funkcjonowanie systemów informatycznych (np. e-WUŚ) u świadczeniodawców.

(sag)

Fot. Robert STACHNIK

Komentarze

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Lekarze wspierali lekarzy
Krokusowa inauguracja w Różance
Kobiety protestowały na pl. Solidarności
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Monice Sawickiej