środa, 13 grudnia 2017.
Strona główna > Wiadomości > Miesiąc FLIRT-owania

Miesiąc FLIRT-owania

Miesiąc FLIRT-owania
Data publikacji: 2016-01-14 19:25
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-09 23:33
Wywietleń: 1519 98578

Ponad 1000 kursów, około 600 tys. przejechanych kilometrów i ponad 217 tysięcy pasażerów na pokładach. Taki rezultat zanotowały pociągi FLIRT3, należące do PKP Intercity, po miesiącu intensywnych jazd, m.in. między Krakowem i Szczecinem.

Wraz z nowym rozkładem jazdy, 13 grudnia 2015 r., na tory wyjechały nowoczesne pociągi FLIRT3, wyprodukowane przez konsorcjum Stadler Polska – Newag SA. Każdego dnia 16 pojazdów obsługuje 32 połączenia kategorii InterCity (IC), a 4 są w rezerwie przewoźnika.

Od początku kursowania te elektryczne zespoły trakcyjne przejechały ok. 600 tys. km i przewiozły ponad 217 tys. pasażerów. Największą popularnością cieszyły się połączenia pomiędzy Warszawą i Bydgoszczą, Krakowem i Szczecinem czy Krakowem i Bydgoszczą. Na pokładach pociągów podróżowało blisko 1700 dzieci, przewieziono 88 rowerów i 758 zwierząt.

Sześćdziesiąt procent pasażerów, którzy kupowali bilet na połączenie obsługiwane FLIRT-ami 3, nabyła je w tradycyjnej kasie, a 33 proc. transakcji dokonało przez Internet.

- Nowoczesne pociągi FLIRT3 cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych pasażerów - mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity SA. - Dzięki tym składom możemy zaoferować komfort podróży na liniach dotychczas obsługiwanych wysłużonym taborem. Nasze dobre wyniki za ostatni rok – wzrosty na poziomie kilkudziesięciu procent – pokazują, że połączenie atrakcyjnej oferty 
z konkurencyjnymi czasami przejazdu i komfortowymi pociągami to jest to, czego oczekują nasi klienci.


Podczas pierwszego miesiąca serwisowania składów firma Stadler Polska – producent pojazdów - wsypała do piasecznic 12 ton piasku, wlała 500 litrów płynu do spryskiwaczy oraz użyła 100 l płynu do czyszczenia technicznego.

Komentarze

pees
"Sześćdziesiąt procent pasażerów, którzy kupowali bilet na połączenie obsługiwane FLIRT-ami 3, nabyła je w tradycyjnej kasie, a 33 proc. transakcji dokonało przez Internet." - czyli z tego wynika, że 7% jeździ na gapę!
2016-01-15 07:17:03
Taki jeden
Spytajcie się może PKPu dlaczego ten pociąg jeszcze ani razu nie przyjechał do Krakowa punktualnie. Polecam ten link i wykresy na samym dole. http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=129982405&postcount=31634
2016-01-14 18:45:17

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Jarmark Bożonarodzeniowy 2017
Mikołajowa atrakcja od Coca Coli
Międzynarodowa flota przy Wałach
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje