niedziela, 17 grudnia 2017.
Strona główna > Wiadomości > „Kurier” pomógł. Pani Wanda nie jest już odcięta od świata

„Kurier” pomógł. Pani Wanda nie jest już odcięta od świata

„Kurier” pomógł. Pani Wanda nie jest już odcięta od świata
Data publikacji: 2017-11-21 14:38
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-22 06:47
Wywietleń: 972 302019

– Miało być lepiej i wszystko na jednym rachunku. Zgodziłam się. I zaczęła się moja droga przez mękę – mówi pani Wanda z Gryfina. Przez kilka miesięcy schorowana starsza pani była odcięta od świata, bo po zmianie operatora telefon w jej domu po prostu przestał działać.

– W lipcu dzwoniono do mnie z UPC z propozycją, bym skorzystała z ich oferty podłączenia do nowego dekodera mojego stacjonarnego telefonu, który do tej pory miałam u innego operatora. Od tej zmiany mój telefon jest głuchy. Do mnie czasami można się dodzwonić, ale ja z nikim nie mogę się połączyć. A dla mnie telefon jest na wagę życia – zaczyna swoją opowieść Wanda Dzida.

Na początku września pani Wanda, korzystając z uprzejmości sąsiadki, zadzwoniła po pomoc techniczną UPC. Zgłoszenie przyjęto, ale nikt nie przyjechał. Gryfinianka napisała więc skargę.

– Jakież było moje zdziwienie, kiedy w odpowiedzi przeczytałam, że to ja odwołałam tę wizytę. Nic takiego nie zrobiłam. Telefon jest mi bardzo potrzebny. Mam wszczepiony rozrusznik serca, jestem rok po wylewie, choruję na cukrzycę i nadciśnienie, więc gdybym nagle potrzebowała pomocy, to mogłabym chociaż po nią zadzwonić – podkreśla starsza pani.

Zmęczona całą tą sytuacją pani Wanda napisała list do naszej redakcji z prośbą o pomoc. Obiecaliśmy dziennikarską interwencję. Zadzwoniliśmy pod wskazany numer do UPC i wyjaśniliśmy (kilkakrotnie przybliżając trudną sytuację naszej Czytelniczki), że potrzebna jest szybka pomoc. Otrzymaliśmy zapewnienie, że technicy będą w mieszkaniu pani Wandy w poniedziałek 20 bm. Jak podkreśla pani Wanda, dopiero interwencja „Kuriera” okazała się skuteczna. ©℗

Cały artykuł w „Kurierze Szczecińskim”, e-wydaniu i wydaniu cyfrowym z 21 listopada 2017 r.

Tekst i fot. Maria Piznal

Na zdjęciu: Pani Wanda cieszy się, że telefon, który od kilku miesięcy milczał, już działa. 

Komentarze

.
Nikt nie powinien się godzić na zawieranie jakiekolwiek umowy przez telefon z szemranymi firmami.
2017-11-22 06:44:12
klient
UPC -nieprzyjazna ludziom! Dotarło?! Brak szacunku dla klienta...totalna zlewka. Ja "walczyłem" z Orange pół roku i nikt nie przyjechał do głuchego telefonu. Najprostszy ich wykręt: to pańska wina! A kto zwróci tej pani pieniądze za wydatek za korzystanie z innego operatora? Panie prezesie w UPC - miej pan honor!
2017-11-21 22:18:15
rtg
jak zwykle olewanie klienta z którym ma się już umowę , dotyczy to wszystkich większych operatorów telekom., kablowych, itp.
2017-11-21 20:43:35

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Ostatni dzień jarmarku
Czego szczecinianie życzą na nowy rok
Jarmark Bożonarodzeniowy 2017
Poprzedni Następny

Nekrologi

kondolencje

Hannę Orską