Sobota, 20 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Cztery kółka dla Dzikiej Ostoi [GALERIA]

Data publikacji: 18 sierpnia 2017 r. 20:43
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 11:47
Cztery kółka dla Dzikiej Ostoi
 

Pomagają zwierzętom: z potrzeby serca, bezinteresownie i w przekonaniu, że powinni. Oni - wolontariusze Fundacji Dzika Ostoja - teraz jednak potrzebują naszego wsparcia. Proszą: „pozwólcie nam pomagać". I organizują fundraising na „cztery kółka". Potrzeba jest pilna: do zebrania 60 tysięcy złotych w niespełna miesiąc.

Fundacja na Rzecz Zwierząt „Dzika Ostoja" ma niespełna 3 lata. Powstała na bazie ośrodka w szczecińskim Wielgowie, na którego liczniku jest już niemal dekada w ratowaniu „naszych braci mniejszych": od zajęcy i wiewiórek, przez żubry, łosie i jelenie, po bieliki, sowy i bociany. Co rocznie oznacza ok. 1,5 tysiąca wyjazdów do zwierząt w potrzebie, uwalnianych potem szczęśliwie do natury. Bez środka transportu… nawet wielkie serca, szczere chęci i bezmiar miłości - niestety - nie wystarczą.

- Poprzedni samochód wystarczył na pół miliona kilometrów interwencji. Obecny już na 800 tysięcy km. Do tej pory naprawialiśmy go kilkanaście razy. Koszt ostatniej przekroczył wartość pojazdu. To zdecydowało, że musimy wymienić nasz dotychczasowy samochód na „blaszak", czyli nowy transporter, półciężarówkę - mówi Marzena Białowolska, prezeska Fundacji na Rzecz Zwierząt „Dzika Ostoja". - Tym razem liczymy, że uda się nam zebrać środki na nowy model. To ważne, bo pozwolenie na przewożenie zwierząt jest wydawane wyłącznie na auta nie starsze niż 3-letnie. ©℗

Cały artykuł w „Kurierze Szczecińskim”, e-wydaniu i wydaniu cyfrowym z 18 sierpnia 2017 r.

Arleta NALEWAJKO

Fot. Łukasz Szelemej/ Fundacja Dzika Ostoja

Za „Pomagamy.im": Fundraising, czyli zbiórka, zrzutka publiczna na dowolny dobroczynny cel to nowatorski model gromadzenia funduszy przez zaangażowaną społeczność. Dzięki ominięciu niewygodnej i frustrującej ścieżki pozyskiwania środków od banków czy pożyczkodawców, autor inicjatywy (osoba prywatna, firma, fundacja lub stowarzyszenie) zyskuje kontakt ze społecznością, która staje się mecenasem finansowym zbiórki. Przy założeniu strony zbiórki określana jest dolna potrzeba finansowa i czas na zebranie środków. Autor otrzymuje wszystkie zgromadzone podczas zbiórki środki, nawet jeśli nie zostanie osiągnięty dolny cel finansowy. Polski Fundraising to nowoczesna forma finansowania celów ważnych społecznie. Robimy razem #DOBRO

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

filantropia
2017-08-18 22:12:39
tak sobie myślę , parę dni temu był artykuł w innym portalu odnośnie sponsorowaniu "gwiazd" typu "celebryci" i tym podobne , jakimi to autami są owe prymitywne co po niektóre osoby "obdarowywane" przez dilerów samochodowych w postaci użyczania samochodów wszelkiego i różnego rodzaju , wydaje mi się że większy pożytek i reklamę miałby taki diler gdyby wspomógł właśnie tego typu akcje ... ale jestem tylko poczciwym prostym człowiekiem ...

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA