niedziela, 22 października 2017.
Strona główna > Świat > Grzeszna Europa

Grzeszna Europa

Grzeszna Europa
Data publikacji: 2015-09-12 22:07
Ostatnia aktualizacja: 2017-05-24 08:36
Wywietleń: 1201 20029

Państwo Islamskie (IS) potępiło w internecie Syryjczyków i Libijczyków uciekających do Europy, zarzucając im, że grzeszą, narażając swe dzieci na ateizm, narkotyki, alkohol i permisywizm seksualny.

Z Bliskiego Wschodu setki tysięcy ludzi uciekają przed konfliktami, często z obszarów zajętych przez IS bądź zagrożonych przez dżihadystów. "Niestety, niektórzy Syryjczycy i Libijczycy są gotowi ryzykować życiem i duszą (...) swoich dzieci, poświęcając wiele z nich podczas niebezpiecznej podróży do krajów wojujących krzyżowców, rządzonych przez prawa ateizmu i nieprzyzwoitości" - napisano. "Ciężki grzech" zarzucono uciekającym z obszarów Syrii i Iraku kontrolowanych przez IS, gdyż "opuszczają krainy islamu i udają się do krainy niewiernych". (pap)

 

Fot. EPA/NAKE BATEV

Komentarze

2 strony monetowej korony...,
Do Pana Jana raz jeszcze... ! Jeszcze zaden Rzad w Europie nie udowodnil czarno na bialym... tj. w matematyczny sposob swojemu Spoleczenstwu, ile tak NAPRAWDE imigranci, a szczegolnie Ci z Afrykanskich Krajow kosztuja...( ? ) i ilu z Nich po ilu latach zaczelo pracowac..., a ilu mimo przeroznych wysilkow danego Panstwa - dalej w sprytny sposob "miga sie"...by tylko Non-Stop zyc z roznego rodzaju zasilkow poprzez plodzenie dzieci...czy robic "czarne pieniadze" droga roznego rodzaju przestepstw... ze strzelanina i morderstwami wlacznie ! W jednym z Krajow Skandynawskich tamtejszy Rzad "mowi"... ze roczna imigracja kosztuje Panstwo tj. Podatnikow ok. 35 miliardow koron, a w Spoleczenstwie kraza "plotki" ze zapewne ok. 100-120 miliarodw koron wlacznie ! A cale Spoleczenstwo... tak SLEPE jak i GLUCHE latami nie jest ! Problem jest wiec w tym, ze w kazdym Spoleczenstwie wiekszosc ludzi dla wygody i z wlasnego lenistwa nie interesuje sie Polityka na codzien, a pozniej przed wyborami "ida czy lapia sie" na te najsprytniej skonstruowane PO-lityczne obietnice... i tu jest caly pies "PO-grzebany" ! !
2015-09-15 00:06:57
@Jan
A z ilu polskich zakładów trzeba było wcześniej odkręcić tabliczki, żebyś teraz mógł postawić jedną tablicę przed swoim sadem? Choćby w twojej branży ogrodniczej? Licz do końca tak jak ci radzi @Kalkulator. Podobnie z islamistami. Po pierwsze ISIS ich swoim wystąpieniem legenduje w Europie, a po drugie nikt po rejestracji do Niemiec nie ucieknie, bo tam nie dostanie socjalu ze względu na rejestrację w Polsce. Cała ta gadka o "ucieczkach" z Polski nastawiona jest tylko i wyłącznie na rozmiękczenie polskiego społeczeństwa. Nic z tego. Zero wjazdu do Polski dla islamistów! Dali się poznać w innych europejskich krajach. Dziękujemy!
2015-09-14 18:20:32
Jan
do: Nie falszujacy...Kalkulator - Nie wiem jakie doświadczenia z programami Unijnymi ma Pan/Pani. Z własnego doswiadczenia: jedstem beneficjentem jednego z Unijnych programów rozwojowych i w zamian za dofinansowanie 70% (w złotówkach wyszło to ok. pół miliona) inwstycji musiałem za płotem swojego sadu postawić tablicę z informacją, że sad ten jest współfinansowany z Unijnych pieniędzy. Więc z tym Zabłockim to mit. W tej chwili staram się o kolejne dofinansowanie maszyn sadowniczych. A dla imigrantów Polska i tak będzie tylko przystankiem przesiadkowym do bardziej zamożnych krajów.
2015-09-14 12:09:54
Nie falszujacy...Kalkulator,
Odp. do Jana...z ta Unijna "gruba kasa" wychodzi sie pozniej jak "Zablocki" na mydle.. ! Naucz sie liczyc rowniez i na dluzsza mete, czyli do... konca ( ! ) z wszystkimi za i przeciw faktami ! !
2015-09-14 10:06:27
Jan
Guzik tam. Zakontraktować ilu się da uchodźców do Polski. Za każdego przyjętego uchodźcę unia płaci grubą kasę, a oni i tak w ciągu kilku dni zwieją jak nie do Niemiec to do Skandynawii :)
2015-09-13 17:16:16
Prawda
A prawdziwi uchodzcy zostali w obozach w Jordanii i Turcji!
2015-09-13 08:54:09
k....k
Słucham tej Kopacz i mam wrażenie, że ona nie wie o czym mówi.... jeszcze nie wie. Zastanawia mnie to, jak ona mogła skończyć medycynę, leczyć ludzi mając zaburzony tzw. ogląd rzeczywistości. Dobrze, że Europa Środkowa ma takiego Orbana, choć on cwany jest, gra przede wszystkim do własnej bramki i doskonale wie co jest grane. Męczący i nachalny jest już ten bełkot, ale jest to ich walka, żeby nas pokonać i kto by pomyślał,że III WOJNA zacznie się na Bliskim Wschodzie, a masowe przesiedlenia do Europy
2015-09-12 22:41:11
Tikajaca...Islamska "bomba"...! !
Hmm.., opuszczaja sprytnie krainy Islamu, by dalej go szerzyc w malej Chrzescijanskiej Europie i to tylko do czasu... nim ktoregos "pieknego ranka" chwyca za swoja Islamska bron i ostre noze... ! ! Patrz, co zaczyna sie juz dziac i w Watykanie ( ! ) na stronie internetowej: www.niezalezna.pl... art: Muzulmanie opanowuja juz Watykan ! !
2015-09-12 22:31:44

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Marsz różowej wstążki 2017
Lekarze wspierali lekarzy
Krokusowa inauguracja w Różance
Poprzedni Następny

Nekrologi