poniedziałek, 11 grudnia 2017.
Strona główna > Sport > Piłka nożna. Krychowiak w PSG

Piłka nożna. Krychowiak w PSG

Piłka nożna. Krychowiak w PSG
Data publikacji: 2016-07-03 18:41
Ostatnia aktualizacja: 2016-07-05 11:30
Wywietleń: 1113 142827

Reprezentant Polski w piłce nożnej Grzegorz Krychowiak, ostatnio grający w hiszpańskiej Sevilli (w jej barwach 2 razy wygrał Ligę Europy), związał się kontraktem do 2021 roku z francuskim klubem Paris Saint-Germain. Stosowne komunikaty zamieściły na swoich stronach internetowych oba kluby.

Według nieoficjalnych informacji PSG zapłaci Sevilli za Polaka ok. 30 mln euro (kwota odstępnego, jaką miał wpisaną do umowy z hiszpańskim klubem wynosiła 45 mln). Jak na polskie realia jest to absolutny rekord! Dotychczas najdroższym Polakiem w historii był Jerzy Dudek, który przeszedł z Feyenoordu Rotterdam do Liverpoolu w 2001 roku za 7,4 mln.

Zwolennikiem sprowadzenia Krychowiaka do Paryża był szkoleniowiec Unai Emery, który dotychczas pracował w Sevilli, a niedawno przejął zespół mistrza Francji.

- Jestem dumny, że wracam do Francji, żeby bronić barw tak ambitnego klubu, jak Paris Saint-Germain - powiedział G. Krychowiak. - Możliwość dalszej pracy z Unaiem Emerym była oczywiście ważnym czynnikiem w mojej decyzji. Dołączam do paryżan, aby przeżyć silne emocje i zdobyć jak najwięcej trofeów. Z niecierpliwością czekam na ten kolejny krok w mojej karierze.

Krychowiak już wcześniej grał we Francji w Girondins Bordeaux, Reims i FC Nantes. Karierę zaczynał na zachodniopomorskich boiskach, w Orle Mrzeżyno, a później występował w Żakach 94 Kołobrzeg i Stali Szczecin. Być może nasze kluby też w pewnym stopniu skorzystają na rekordowym transferze...?

(PAP, mij)

EPA/GUILLAUME HORCAJUELO

Na zdjęciu: Grzegorz Krychowiak

 

Komentarze

belkot o rankingu i chlaniu..
Minie pewnie z 50 lat a i tak Krychowiak bedzie numer 1 w historii Pogoni i Szczecina.. w moim rankingu .Dalej bym ustawil Grosickiego pozniej Kielca i Wojtka Fraczczaka.No kuzwa nastepnym bym siebie samego ustawil ha, ha ???..Przepraszam zartowalem ale gol nr 100 albo rzut wolny z Cracovia z ponad 65 m to co ogorek? Tak mi sie humor pojawil rano znowu zwlaszcza jak czytalem ze norweski Eggen kiedys byl stoperem w repr Norwegii pozniej slynnym trenerem Rosenborga. Jak ta Norwegia dostala w Szczecinie 9-0 to on osobiscie kryl 16 letniego wtedy Lubanskiego i ten strzeli mu az 4 gole.Teraz nie podobala mu sie Islandia bo za malo ofensywna byla…Jak przeczytalem ze cala repr Anglii po laniu z Islandia razem z ich trenerem wybrali dach Hotelu i tam chlali to mi zaraz przypomnialo sie jak Szef Kosobucki wysylal nas do NRD do jakiejs bazy marynarki(raz w roku) zebyscie jak mowil mi w Szczecinie nie chlali a tam sobie chlejcie ile chcecie.Nigdy nie chlalem a tam podobno w jakims wojskowym nakryciu glowy samego admirala paradowalem bo on mi to dal tak byl tez schlany..Ruscy pilkarze zawsze mowili "nie pijot .nie grajot" i mocni byli.Teraz sie mocno poprawlil i juz nie pijot i w dupala od wszystkich..I jak to wytlumaczyc?.Opowiadal mi Kenny Dalglish moze najslynniejszy pilkarz Anglii i trener Liverpool za dobrych tam czasow ze zwolnili go tam za to ze nie potrafil rozgonic wsje od takiego Pubu kolo stadionu co po kazdym treningu odwiedzali pilkarze slynnego klubu i tez tam chlali tak ze baby w domu do poznych godzin wyczekiwaly mezow..Nastepca rozgonil to wszystko i wlasnie od tego czasu skonczyly sie sukcesy Liverpool..Dobre? Belkot-tak!
2016-07-05 11:00:20
Brrrrrrravooooo czyli belkot po nauce jednego slowa po francusku
Chlopak ze Szczecina i takze stoczniowiec jak slysze wiec znowu brrrrraaavoooo!Byl Kielec jest Krychowiak a tez Grosicki.Rosna coraz lepsi w Szczecinie..!!! Czekam na mecz Islandii z Francja".Wesoly Lager" jak teraz nazywaja trenera islandii (hi,) mowi ze jednego jest pewny ze fizycznie albo psychicznie napewno pokonani nie zostana..Od prawie miesiaca repr Islandii mieszka we Francji w pieknej okolicy i pilkarze czuja sie tam jak w domu mowi wiec obojetnie czy wroca do tej pieknej miejscowosci czy do islandii po meczu to i tak wroca do DOMU i beda mile witani..Jestem pewny ze kazdy z pilkarzy Islandii wierzy ze wygraja choc to pewnie za trudne ale Wesoly Lager mowi ze po to graja zeby wygrac a oni naprawde wierza w niego jak w Boga..
2016-07-03 19:11:32

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
Przez granice
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
Uber die grenzen
LESEN SIE MEHR

Filmy

Jarmark Bożonarodzeniowy 2017
Mikołajowa atrakcja od Coca Coli
Międzynarodowa flota przy Wałach
Poprzedni Następny

Nekrologi

Teresa Syrek

kondolencje