czwartek, 23 listopada 2017.
Strona główna > Nauka > Innowacja i reklama

Innowacja i reklama

Innowacja i reklama
Data publikacji: 2016-02-12 14:57
Ostatnia aktualizacja: 2017-11-23 18:49
Wywietleń: 1056 117911

Instytut Socjologii Uniwersytetu Szczecińskiego zaprasza na dwa konkursy przeznaczone dla uczniów 3 klas gimnazjum oraz licealistów. Tematem jest innowacja oraz reklama społeczna. Prace w formie plakatu lub eseju można składać do 31 marca.

W pracach składanych na konkurs „Innowacja społeczna” Instytut oczekuje przedstawienia nowatorskiego, możliwego do zastosowania rozwiązania odpowiadającego na potrzeby społeczne, które daje jednocześnie szansę, by odbiorców traktować podmiotowo, a nawet jako współtwórców innowacji.

W drugim konkursie najważniejsze będzie odniesienie się do jakiegoś problemu społecznego (i ewentualnie propozycji jego rozwiązania) przy pomocy środków graficznych tak, by przekaz spełniał rolę informacyjną, perswazyjną i motywacyjną.

Celem konkursów jest zainteresowanie młodzieży szeroko rozumianą problematyką społeczną. Zgłoszenie dzieła następuje poprzez przesłanie pliku pocztą elektroniczną na adres mailowy: is@univ.szczecin.pl.

Zwycięzcom konkursów zostaną przyznane nagrody pieniężne – 500 zł (za 1. miejsce), 350 zł (za 2. miejsce) i 150 zł (za 3. miejsce). (as)

Komentarze

obywtele
Należy postawić ludziom uniwersytetu kluczowe pytanie. Czy to będzie autentyczne przygotowania do rozwiązania problemów społecznych, czy po tym szczytnym hasłem, będzie się "tresować" (przepraszam za to dosadne słowo) speców od marketingu, a więc wciskania poprzez manipulację ludzi niepotrzebnych idei, usług czy towarów. Rzeczą najważniejszą jest przygotowywanie młodych ludzi do odpowiedzialnych , etycznych postaw w ich życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Nachalnej propagandzie reklamowej- mówimy jak obywtatele - stanowcze NIE!!!
2016-02-15 11:46:36

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu

Filmy

Pomnik Wdzięczności zaczyna znikać
Tłumy na otwarciu nowego Galaxy
Ulica całkiem inna
Poprzedni Następny