
Laptop i pecet wciąż rządzą w e-handlu

Warszawa. Internauci mają sporo zarzutów wobec e-sklepów. Chcą aplikacji mobilnych oraz komfortu: czytania i klikania - pisze "Puls Biznesu".
Tak wynika z raportu Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej na temat rynku e-commerce. Według badania 78 proc. internautów robi zakupy w sieci za pomocą laptopa, 66 proc. korzysta z komputera stacjonarnego. Po smartfon i tablet sięgają w tym celu zaś znacznie rzadziej – odpowiednio 37 i 24 proc.
Ponad połowa ankietowanych, pytanych o największe utrudnienia w kupowaniu za pomocą przenośnych urządzeń wskazała na niewygodny sposób, w jaki trzeba wypełniać formularze i niedostosowanie stron internetowych do mobilnych zakupów. Przeszkadza też zbyt wolne łącze - 41 proc. wskazań, za małe litery - 38 proc., brak aplikacji mobilnej – 36 proc.
Internauci, mimo szczerych chęci przejścia pełnego procesu zakupowego mobilnie są zmuszeni dokończyć go na komputerze, bo e-firmy, w przeciwieństwie do e-konsumentów, nie przeszły jeszcze rewolucji mobilnej – zauważa ekspert Gemiusa Karolina Karaś.(pap)
Komentarze
Dodaj komentarz
Pogoda
|
||
14℃ na godz. 18:00 | ![]() | Zobacz prognozę na trzy dni |
Polub nas na Facebooku
Filmy
Komunikaty
Nekrologi
kondolencje
Szkolny pulitzer




Przejdź do sklepu
Najczęściej czytane
Najczęściej komentowane

- CIR: KSRM o programie Student Plus i ułatwieniu łączenia studiów i rodzicielstwa (komunikat)
- KPRM: Spotkanie z ministrem Markiem Suskim w Wiedniu nt. polityki migracyjnej rządu RP (komunikat)
- MSZ: Ponowne otwarcie Ambasady RP w Panamie (komunikat)
- PK: porozumienie prokuratury i Policji w sprawie organizacji szkoleń zostało podpisane (komunikat)
- Nowy Fiat 500 Collezione na słynnych wybiegach europejskich stolic mody